سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناربو

آیا ترجمه قابل جمع سپاری است؟

اگر صادقانه صحبت کنیم، بیشتر افراد معتقدند که ترجمه گروهی یا همان جمع سپاری ترجمه غیر ممکن است! این فراد سه دلیل برای مخالفت خود با شیوه ترجمه گروهی بیان می‌کنند.

1.کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری نیست، پس نمی‌توان ترجمه یک متن را بدون افت کیفیت بین چند نفر تقسیم کرد.

2.ترجمه نوعی مهارت است. هر کسی سطحی از مهارت را دارد و افراد مختلف در یک سطح نیستند. بنابراین ترجمه‌های مشابه با کیفیت یکسان انجام نمی‌دهند.

3.مترجم باید علاوه بر تسلط بر زبان دوم، با موضوع تخصصی محتوای ترجمه نیز آشنایی داشته‌باشد. پس هر مترجمی نمی‌تواند هر متنی را ترجمه کند.

واقعیت آن است که همه ایرادهایی که به ترجمه گروهی وارد است، قابل حل است و ناربو این ایرادها را برطرف کرده‌است.

1.بر خلاف تصور عموم مردم، کیفیت ترجمه قابل اندازه‌گیری است. معیارهای مشخصی برای اندازه‌گیری کیفیت ترجمه به صورت کمی وجود دارد. تیم ناربو با این الگوریتمها کیفیت ترجمه استخدام مترجم‌ ها را ارزیابی میکند و فقط مترجم‌های حرفه‌ای را در تیم خود وارد می‌کند.

2.ترجمه نوعی مهارت است، ولی این مهارت‌ها قابل یادگیری است. تیم ناربو، با آموزش نکته‌های کاربردی در این حوزه، مهارت‌های مورد نیاز را به مترجم‌های خود آموزش می‌دهد. به این صورت سطح قابل قبولی از ترجمه را تضمین می‌کند.

3.ناربو با توجه به مهارت جذب مترجم‌ ها، متن مرتبط با آن تخصص را در اختیارشان قرار می‌دهد. بناربراین تخصصی بودن متن ترجمه شده قابل تضمین است.

  

کتاب استارتاپ

این کتاب کارآفرینی سه بخش دارد و گام‌های لازم برای پیاده‌سازی این چارچوب را به‌ترتیب توضیح می‌دهد؛

 

 
بخش 1: تعریف رشد
در بخش 1 کتاب رشد ناب نشان داده‌شده‌است که کشش، سنجه‌ جهانی رشد است. این بخش با تعریف کشش شروع شده و نشان می‌دهد که چگونه اهداف مبهم یک مدل کسب‌وکار را می‌توان به سنجه‌ای ملموس‌تر تبدیل کرد. در ادامه می‌آموزید که چگونه می‌توان این هدف تخمینی را با استفاده از مدل کشش به قدم‌هایی قابل اجرا تجزیه کرد.
 
بخش 2: اولویت‌بندی هدررفت
بخش 2 به شما نشان می‌دهد که چگونه مدل کسب‌وکار خود را محک زده و از نظریه‌ محدودیت‌ها برای اولویت‌بندی فرضیه‌ها یا محدودیت‌های مدل کسب‌وکار خود استفاده کنید. این بخش، معادل مرحله‌ مشاهده و جهت‌گیری در چهارچوب است.
بخش 3: عبور از موانع
بخش 3 به شما نشان می‌دهد که چگونه از رویکرد ناب در بازه‌های زمانی کوتاه استفاده کنید و محدودیت‌های مدل کسب‌وکار را برطرف کنید. سپس می‌آموزید زمانی که یک محدودیت را شناسایی می‌کنید، یک راهبرد (یا طرح اعتبارسنجی) برای از بین بردن آن طراحی کنید.

 

 همین الان دست به کار شوید! کسب‌وکار اولیه خود را ساده شروع کنید. به یاد داشته باشید که هر سیستم پیچیده‌، ابتدا با یک سیستم ساده شروع شده‌است. اگر ایده‌ شما قابلیت اجرا از طریق چند نوع مدل کسب‌وکار را دارد، برای هر متغیر یک بوم ناب جداگانه بسازید. پیش از آن که بتوان سنجید که یک مدل کسب‌وکار ارزش تلاش دارد یا خیر باید مزیت پایانی، یا نتیجه‌ مطلوب، را تخمین زد که پایه و اساس کسب‌وکار شماست. مجموعه کتاب‌های ناب در این راه به شما کمک می‌کنند. در کتاب رشد ناب بیاموزید که چگونه می‌توانید کسب‌و‌کار اولیه خود را رشد دهید.

کتاب رشد ناب در سال 2016 به چاپ رسیده‌است و توسط مجموعه آقای مترجم ترجمه شده‌است. به زودی نسخه فارسی این کتاب به بازار عرضه می‌شود و می‌توانید از طریق همین وب‌سایت آن را خریداری کنید.

بسته پرواز: کتاب های ویژه آموزش کارآفرینی و کسب و کار با هدیه های ویژه

پیش از خرید این کتاب، پیشنهاد می کنیم بسته پرواز را بررسی کنید این بسته برای کارآفرینان و علاقه مندان به استارتاپ و کسب و کار مناسب است و جایزه های ویژه ای دارد.

خرید آنلاین بسته پرواز کتاب رشد ناب 


سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی

تولید محتوای خوب یک انتخاب است. می‌توانید زمان و انرژی خود را روی تولید محتوای خوب و ایجاد نام تجاری موفق بگذارید و این‌گونه با ترجمه دقیق به بهینه‌سازی سایت خود کمک کنید، یا راه آسان‌تر را انتخاب کنید و محتواهای ضعیف بنویسید؛ مسیری که در نهایت شما را به جایی نمی‌رساند و فقط منجر به اتلاف وقت، انرژی و منابع می‌شود.

 مسیر بازاریابی محتوا روشن است. به منظور ارتقای سئو و افزایش بازدید و بهینه‌سازی سایت باید محتوای خوب در وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار دهید. اهمیت تولید محتوا تا جایی است که امروزه با پدیده ای به نام بازاریابی محتوا روبه رو هستیم. در بازاریابی محتوا از طریق تولید محتوای ارزشمند به جذب مخاطب و مشتری می پردازیم.

اگر محتوایی که می نویسید اصل باشد، موتورهای جست‌و‌جو سایت شما را بیشتر در معرض دید قرار می­دهند. مترجم فارسی به انگلیسی گوگل سایت‌های با محتوای تکراری را مجازات می‌کند و به سایت هایی که محتواهای اصل و باکیفیت دارند، پاداش می‌دهد. بنابراین محتوای خوب نه تنها کیفیت وب سایت را ارتقا می‌دهد، بلکه رتبه‌بندی سایت را در موتورهای جست‌و‌جو بهبود می بخشد و این خود می­تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب ­وکار داشته باشد. 

به هر دلیلی که محتوای سایت تولید می­ کنید، چه برای کسب­ وکار و چه برای سرگرمی، مهم است که کارتان را درست انجام دهید. در ادامه این مطلب نکاتی برای تولید محتوای خوب بیان می­ شود.

1. تولید محتوای اصل برای بهینه‌سازی سایت با سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی

همان طور که قبلا ذکر شد، تولید محتوای اصل برای گوگل و سایر موتورهای جست‌و‌جو اهمیت بسیاری دارد. کپی کردن مطالب دیگران منجر به مجازات از جانب گوگل می­شود. اگر به این موضوع ایمان ندارید، می‌توانم با مثال‌هایی به شما اثبات کنم که این مساله واقعیت دارد. زمانی که مقاله ­های ezine در رتبه­ بندی ­های بالای گوگل پیدا می ­شد را به یاد می ­آورید؟ اما دیگر آن‌ها را نمی­‌بینید. این مساله تصادفی نیست. این اتفاق، نتیجه یکی از به‌روزرسانی‌های الگوریتم های گوگل بود که ضربه سختی به بسیاری از سایت‌ها وارد کرد. هدف از این تغییرات جلوگیری از نمایش محتوای بد در رتبه ­بندی ­های بالا بود. Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با یک محتوای جدید به ­روز می­شد، اما محتوای آن اصل نبود و گوگل آن‌ را مجازات کرد.